Re: Hyundai 17 LCD B70A a Prolink GeForce FX 5200 AGP

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 00:19:22 MET

> To fakt, uzywam 1024x768 zalecana rozdzielczosc czyli 1280x1024 to nie
> dla mnie, za male literki na czytanie, a czytam duzo na monitorze :)

Więc LCD nie jest dla ciebie (przynajmniej o takiej przekątnej). Praca w
innej rozdziałce niż natywna to samobójstwo ;). Dużo czytasz... pomyślmy:
- dokumenty doc/open document/rft itp.: można zmienić powiększenie
- PDF: można zmienić powiększenie
- www: z kłopotami, ale można zmienić powiększenie (chyba najlepiej
radzi sobie z tym Opera)

W czym więc problem? :)
Jedyne z czym są problemy to czcionki aplikacji np. na przyciskach,
czasem w editboxach, pod ikonkami.

[no dobra, w Notatniku nie zwiększysz literek łatwo ;) ]