Re: Obraz dysku przez siec - ale czym ??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 20:15:10 MET

Użytkownik "Garibaldi" <janusz_usun@to_garinet.pl> napisał w
wiadomości news:dp3hol$24me$1@node1.news.atman.pl...
> Potrzebuje zrobic obraz kolo 10 - 15 komputerow konkretnie
> partycji dysku do pliku tak by byly skladowane na jednym
> komputerze w sieci. Proces otworzenia mial by polegac na wlozeniu
> flopka lub wybraniu z menu startowego (odpowiednie wpisy w
> autoexec) odpowieniedj opcji i program by sam polaczyl sie z
> serwerem pobral plik obrazu i podmienil partycje... Jaki program
> do tego polecacie ? WIem ze ghost 2003 ma ta funkcje ale w
> sklepie maja tylko ghosta 10.0 co nie ma opcji sieciowych.
> Zreszta slyszalem niezbyt dobre opinie o tej wersji...

Idealnym rozwiązaniem będzie tu Drive Snapshot
http://www.drivesnapshot.de/en/home.htm . Albo darmowy SavePart
http://www.partition-saving.com/ uruchamiany z dyskietki sieciowej z
klientem MS-DOS. Oba rozwiązania przetestowałem w warunkach bojowych.

P.S. Zmień grupę - lepsza będzie pl.comp.nowe-programy.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/