Re: Intel czy AMD ?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 20:19:28 MET

Dnia Fri, 30 Dec 2005 19:50:25 +0100, Email napisał(a):

> IMO: Gdyb platforma AMD była rzeczywiście wydajniejsza

nie wywołuj flame'a - w wielu zastosowaniach AMD jest lepsze, tak samo
Intel w wielu jest lepszy od AMD.

> i stabilniejsza

jeżeli komponenty składające się na zestaw są sprawne to zestaw jest
stabilny. Od procesora niewiele tu zależy. Koniec kropka.

> od
> platformy Intela, byłaby droższa, a nie jest.

pffffffff. Czy Polska kiełbasa jest lepsza od faszerowanych nieiwadomo czym
produktów zachodnich? IMHO jest! (sprawdzałem, żeby nie było) Ale jest
tańsza. I co ty na to? Kiełbasa tak jak procesor jest produktem. Nie zawsze
to co droższe jest lepsze.

Reszty twojej wypowiedzi raczej nie ma sensu komentować.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam