Re: Padl dysk, ale jakos tak dziwnie :|

Autor: Piotrek <jotixel_at_TNIJgmail.com>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 16:18:38 MET

Użytkownik "MojoJojo" <od@wuja.com> napisał w wiadomości
news:dp3g4d$6ih$3@inews.gazeta.pl...

> Czyli jak na podróżujący dysk wystarczy.
> Mówiąć krótko jego czs nadszedł i tyle.

W tym sek ze nie byl podrozujacy... 2 tygodnie temu kupilem kieszen
usb.... do tej pory siedzial sobie w srodku w kompie, ale ze potrzebowalem
wiekszego dysku w laptopie to kupilem kieszen... W tym najwiekszy bol
ze teraz musze cos kupic bo szkoda tej kieszeni :( ehh

btw dla scislosci sprawdzilem, gwarancja sie skonczyla wiec rozkrecilem go.
Nie daloby sie go uratowac, glowica opadla na talerz i zostal on w kilku
miejscach porysowany (powstaly na nim okregi...)

No to w tym miejscu konczy sie przygoda z moim maxtorkiem :( Mam nadzieje
ze szybko zapomne ile za niego dalem 2 lata temu... :(

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi do postow.

Piotrek