Re: laptop zamiast stacjonarny komp

Autor: ALIEN74 <alien74_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 13:54:33 MET

Arek Siekiera napisał(a):
> Użytkownik "Robert No." <Rob28@interia.plSPAM> napisał w wiadomości
> (...)
>
> Jest IBM T43p... tylko cena troche troche nie z Twojego przedzialu ;)
>
> A tak powaznie to to Ci powinno wystarczyc
> http://allegro.pl/show_item.php?item=79416301
> Za te pieniadze nie dostaniesz nic nawet zblizonego jakoscia i parametrami.
> Gwarancja IBM'a 3 letnia ogolno swiatowa. Gdybym mial 4000zl nie zastanawial
> bym sie...
>
> Pozdrawiam Arek
>
> Ps. Dodam tylko ze z ta aukcja nic wspolnego nie mam. Za to ciesze sie
> [...]
To chyba optymalny wybór dla Ciebie- i dla każdego zresztą! To super
sprzęt w bardzo dobrej cenie- poza tym, że to IBM a to w laptopach klasa
sama w sobie, to ma mocną grafikę i najważniejsze! - waży 2,2 kg!!!
Wydałem więcej na Acera i codziennie porównując go z T40 służbowym mojej
narzeczonej widzę różnice.

Bartek