Re: Brac acer aspire 3002LC[laptop]?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 23:31:45 MET

> Komputer zostal przywieziony z Niemiec. Koles powiedzial, ze dostal go od
> swojego operatora w ramach bonusa za wydzwonienie duzej ilosc minut. W sumie
> to ciezko mi w to uwierzyc. A moze u nich jest to mozliwe?

1. Gdy ja coś dostaję 'za lojalność' to i tak mam na to kwit, więc
takie tłumaczenie jest dla mnie kompletną bzdurą. I co operator dał mu
w 'prezencie' używkę? bez CD i papierów ???
2. W tej serii możesz zapomnieć jesli laptop ma stand. baterię o
mobilności (nawet jeśli nowa). Nowa do niego kosztuje 450 PLN netto.
3. Pamięc się zgadza, SIS 760 korzysta z pamięci współdzielonej.
4. XP zainstalujesz z nowego nośnika ale to trochę bez sensu. Jeśli
chcesz kupić XP + np. Nero + jakieś WinDVD to cena jest wątpliwej
atrakcyjności.
5. Jako pseudo desktop jest ok, ale na mobilnego poza baterią brakuje
mu odporności mechanicznej, jest delikatny.

Wojtek