laptop zamiast stacjonarny komp

Autor: Robert No. <Rob28_at_interia.plSPAM>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 21:53:51 MET

witam
Czytam grupe od dłuższego czasu i probuje wyrobic sobie opinie natemat
laptopa. Jaka firma - jaka konfiguracja - ktory wybrac. Z obserwacji moich
wynika ze nie ma laptopa idealnego. Nie ma laptopa aby kazdemu dogodził.
Potrzebuje laptopa do neta - obecny komp podpiety pod Neo, ogolnie do
uzywania worda, exella i czasem gra Diablo II (gram w nia na necie),
zrzucanie zdjec z cyfraka. Studia skonczone i niepotrzebny mi komp z wielka
skrzynia i monitorem na pol biurka.
Nie chce kupic laptopa ktory bedzie co chwila sie psuł. gwarancja roczna ale
od razu chce ja przedłurzyc na 3 lata.
W moich planach był juz HP, Acer, Compaq, IBM, Toshiba.
Po obserwacji grupy widze ze chyba wymienie tylko monitor na LCD.
Czy ktos moze cos mi doradzi - co wybrac pod moje potrzeby. Tylko od razu
pisze - laptop w cenie max 4 tys zł.
Za wszystkieodpowiedzi dziekuje
Robert