Drukarki: HP 5740, 5940, iP3000?

Autor: Wooyek <wooyek_at_[nospam>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 21:37:15 MET

Poszukuje dobrej drukarki w cenie max 400zl, choc najchetniej mniej.
Przeznaczenie generalnie ogolne, jednak ze zdecydowana przewaga dokumentow,
ew. obrazkow - raczej nie planuje wydruku zdjec. Priorytetem jest oczywiscie
bezawaryjnosc (bardziej, niz ekonomia - bo raczej nie drukuje duzo). Ma to
byc raczej HP, poniewaz mam dostep do materialow eksploatacyjnych do
drukarek tej firmy.

Mialem zamiar kupic HP 3845, ale zrazony opiniami z archiwum grupy
postanowilem spojrzec wyzej.

Wybor szybko padl na HP 5740. Bylem zdecydowany na zakup, jednak jest to
obecnie towar bardzo trudny do znalezienia w sklepach... Ew. czy ktos
korzystal z ktoregos ze sklepow wymienionych tutaj:
http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/3699 (Sklep Tre, DeltaGG, WGK,
1klik.pl, Dawkomp) i moze je polecic?

W zwiazku z brakiem upragnionej 5740 zainteresowalem sie modelem, ktory
zdaje sie byc nastepca - 5940. Cena juz troche wyzsza (350-400zl), ale za to
w cenie jest wklad fotograficzny (choc dla mnie to umiarkowany plus...) i
calkiem ladny design ;) Tutaj szczegolnie prosze o opinie na temat tego
modelu - jest wart tych pieniedzy? Jakie ma ciekawe opcje, o ktorych trudno
przeczytac w danych technicznych?

Podczas przeszukiwania archiwum natknalem sie tez na polecanego Canona
iP3000, zaskoczyla mnie tez jego przystepna cena (ok. 400zl). Jest to jednak
Canon, wiec dla mnie spory minus - wiekszy problem z tuszami w przyszlosci.
Jednak bardzo prosilbym o wytkniecie wad HP-kow i szczegolnych zalet Canona,
ktore moglyby ew. przekonac mnie do zakupu tego modelu.

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam.

--
//Wooyek // wooyek@epf.pl // www.wooyek.prv.pl //