Re: Brac acer aspire 3002LC[laptop]?

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 21:05:35 MET

> Mam mozliwosc kupna powyzszego laptopa. Koles rzucil cene 1800zl. Komputer
> malo uzywany. Ma wgrany niemiecki Windows XP, nie ma zadnych plyt
> instalacyjnych. Koles nie posiada gwarancji na ten sprzet. Zamiast 512MB
> RAM
> wyswietla mi 448. Laptop ma nastepujaca konfiguracje:

a ja gdybym mial taka mozliwosc jak ty to bym bral go (oczywisice po
uprzednim dokladnym sprawdzeniu czy komputerek nie sluzyl przypadkiem jako
podstawka pod krzywy stol)
Cena wg mnie dosc atrakcyjne w porownaniu do mozliwosci.
Parametry do codziennej pracy bardzo przyzwoite szczegolnie pamiec. Nawiasem
mowiac pokazuje Ci tyle bo karta graficzna zabiera nieco dla siebie. Co do
gierek to raczej mozesz sobie o tych bardziej zaawansowanych pomarzyc. Ale
laptop nie do tego wszakrze ma sluzyc.
No w kazdym razie boxicon na tym uruchomisz ;-) a to juz duzo :-)
IMHO brac po uprzednim sprawdzeniu czy nie uszkodzony.

zdrowko
x4y4