Re: Problem z monitorem Samsung 173p+

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 20:36:08 MET

> Kupiłem ten monitor i od razu mam problem.
> Nie da się zainstalować programów z dołączonej płytki. Sterowniki ręcznie
> zainstalowałem ale płytka dalej nie startuje. Dotychczas miałem na starym
> monitorze rozdzielczość 800x600. Przy Samsungu powinna być 1280x768 ale
> jak taką ustawię to ikony są jakieś zwężone i obraz jest niewyraźny.
>
> Moja karta graficzna to RIVA TNT M64 32MB. Może tu tkwi problem??

Samsung ordynarnie skwasil program do ustawiania parametrow monitora.
Wlasciwie nie samsung a firma , ktorej zlecil wykonanie oprogramowania.
Niestety musisz skoczyc do Samsunga i sciagnac recznie oprogramowanie. Z
roznymi plytami glownymi roznie sie zachowuje, ale zdecydowanie po prostu
wiesza komputer. Na szczescie regulacji dokonuje sie raz.
Wiesz co, ;-) wskocz sobie na forum mva.pl do dzialu monitorow LCD do tematu
w tytule Twojego monitora i poczytaj sobie opinie prawdziwych specjalistow i
ich zlozeczenia (kurcze jak sie toto pisze?) na temat softu samsungowego i
sposobow na niego.

zdrowko
x4y4