Re: Notebook - przechowywanie nieużywanej baterii

Autor: aj <a.w.j_at_poczta.fm>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 19:54:57 MET

> te podpowiedzi w sieci raczej nie dotyczą IBM

Dlaczego nie dotyczą? Na czym polega specyfika IBM?

> Proponuję przeczytać dokładnie instrukcję (elektroniczną)
> podpowiedź - battery maximizer

W instrukcji nie ma, za to na stronie IBM znalazłem, że niestety:

Battery MaxiMiser program
  a.. Not supported on ThinkPad 5xx, 6xx, 7xx, i-1157
(a szkoda)

Co więc radzicie zrobić z baterią: pracować na niej, trzymać w notebooku i
pozwalać na doładowywanie 95>100%, dać na półkę czy do lodówki???

TIA
Robert