Inicjowanie aplikacji

Autor: Krecik <jacskywalker_at_wirtualna-polska.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 19:04:04 MET

Witam

Mam dość dziwny problem, mianowicie po zwyczajnym restarcie kompa kilka
programów (jak na razie GG i winamp, ale możliwe, że inne programy też)
odmawia współpracy. Przy próbie odpalenia dowiaduję się, że 'Aplikacja
nie zostałą właściwie zainicjowana (0xc0000005) Naciśnij OK, aby
zakończyć aplikację'. Reinstalacja programu, nawet w innej wersji nic
nie pomaga. W czym tkwi problem i jak go naprawić?

--
|        .--.  Jacek "Krecik" Miszczak      :: GG: 4181442 ::        *|
|     .-'..  \                         :: jacskywalker@wp.pe-el ::    |