Re: Składanie komputera

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 14:50:46 MET

qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):

> Użytkownik "Andrzej Kaczmarczyk" <andrkac.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomośc
>
> A SMART coś mówi ? Może ci pamięć pada. :P

SMART coś mówi, ale nie mówi co mówi. Tzn. wiem, że jest coś takiego i w
przypadku jednego starszego (6.1 WDC) dysku wyłączenie smart pozwoliło na
używanie go (już ze trzy lata tak chodzi, bez większych problemów). To koniec
mojej wiedzy o SMART.

Może pamięć, ale jeśli komp działa od lat w tej samej konfiguracji, a
przepinane miał głównie taśmy to podejrzewam raczej dysk.