Re: Co sybsze, Pentium 4 Mobile 2,2 czy Centrino 1,2

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.usunto.wp.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 14:18:53 MET

Użytkownik "QQlka" <qqlka@brha.pl> napisał w wiadomości
news:dovbkg$j8q$1@node1.news.atman.pl...
> No bo mam toshibe A10 z prockiem Pentium 4 Mobile 2,2 GHz
> ale mysle o Centrino.. akurat IBM x40 bo jest malym laptopem (czy dell ma
> rownie male laptopy?).
> No i teraz slyszalem/czytalem, to juz pewnie wiadomo, ze P3 jest czasem
> szybsze niz P4.. to wiadomoo. Ale jak sprawa ma sie z P4M 2,2 z Centrino
> 1,2?
> Gdzie moge w sieci znalezc jakies dane dotyczace szybkosci prockow?
> Czy zamienili byscie sie z duzej szybkiej krowki na takie chyba wolniejsze
> cos?
> [...]

Centrino to nazwa całej platformy (proc+wifi+chipset - mogłem składniki
pomylić). W skład platformy Centrino wchodzi m.in. Pentium M.
Pentium M jest rozwinięciem konstrukcyjnym Pentium III a nie Pentium IV. A
dlaczego? Bo okazało się, że architektura Pentium III była wydajniejsza od
Pentium IV.

--
pozdr
karol