Re: [dlugie]zasilacz, hdd czy skrzaty jakies?

Autor: zxc <dup_at_a.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 13:30:35 MET

> Nie bierz WD, bo zdarzają się "świszczące" egzemplarze (mój kuzyn taki
> ma - masakra). Ja bym brał na dzień dzisiejszy Samsunga.

a jaki to model? (ten swiszczacy wd)
moj dysk czasem tez wydaje jakies wysokie dzwieki ale po chwili mu to
przechodzi... a mi to w gruncie rzeczy rybka :)

te samsungi jak dlugo sa juz na rynku... chcialbym uslyszec opinie
uzytkownikow ktorzy posiadaja je przynajmniej rok.. dwa lata...
bo to ze ktos kupi i narazie jest fajnie..cicho i zimno to...
mi to rybka po raz kolejny ;)

pozdrowionka