Re: sata xp F6 ok pozniej znowu prosi o stery

Autor: V0ytA$ <mazzi_at_USUNMNIEplusnet.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 11:42:01 MET

Użytkownik "marcin" <lhotsee@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:5f1a.000001cd.43b2f7b9@newsgate.onet.pl...
> mam dziwny problem. przy instalacji sata na laptopie fujitsu samsung (VIA)
> +
> fdd usb zapodaje mu F6 wczytuje sobie koles stery do raida/sata. wizi dysk
> zakladam partycje. wczytuje sobie jakies pliki po czym prosi w wlozenie
> dyskietki ze sterownikami via raid combo driver a wtedy juz nie widzi
> mojego
> flopka na usb!!!!!1 :( mieliscie cos takiego ?

a mnie sie wydaje że masz zle te sterowniki na dyskietce...tez mialem takie
cos...pisalo mi wlasnie wia raid combo driver a na wlasciwych ma pisac via
sata raid driver (nazwa systemu)...i pewnie Twoj komp widzi stacje dyskow,
ale nie ma w srodku dobrej dyskietki dlatego wywala blad...sciagnij jeszcze
raz stery...np. via hyperion tam jest katalog drvdsk ktory trzeba skopiowac
na flopa :)