Re: sprzet czy soft- reseting

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 11:38:02 MET

Pawel napisał(a):
> Komputer amd 2000 256 ram, XP sp2 pracuje stablinie.- jednak kiedy
> włączam grę fifa 06
> komputer w trakcie pierwszych 10 minut robi totalny reset do zera.
> Wgrałem nowe i starsze detonatory, nic nie pomoga. W czym może być
> problem ? Temp procesora jest w normie. Zastanawialem sie czy to może
> nie być uszkodzony ram ?

A masz tam jakąś kartę graficzną? ;)
Takie restarty to może być wynik jej przegrzewania.
RAM oczywiście, jak napisał Wojtek H., też może być przyczyną, nawet
bardzo prawdopodobną.
Może to być jeszcze wina zasilacza.
Sprawdź też kondensatory na płycie głównej.

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB | 360-202-DF ]