Re: Jaki radeon?

Autor: Antix <crtux35_at_yahoo.com>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 10:10:17 MET

> Witam
> Mam dylemat co kupić
> SAPPHIRE9550 128MB128bit 4Ns TV/DVI VIVO cena 250zł czy
> ATI 9600XT 256MB /128bit CRT, DVI, TV-OUT cena 290
> Karta bedzie wykorzystana w grach, kóra polecacie, różnica w cenie
> niewielka.

Normalnie to bym bral XT, ale ...
XT niecudowanego w tej cenie nie kupi sie raczej. Jest to pewnie "karta
wybrana sposrod najlepszych kart serii 9550 i bezinwazyjnie podkrecona na
wyzsze parametry pracy i pracujaca jak wyzsze modele" (jakze znany opis z
allegro;)). Sprawdz czestotoliwosci taktowania. Nie jestem pewien, ale
wydaje mi sie, ze oryginalny 9600 PRO (ktory jest szczebel nizej od XT) ma
400MHz/600MHz (CPU/pamięć), wiec XT powinno miec lepsze czestotliwosci, a
przynajmniej CPU.
Pozdr