Re: Marcin

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 09:57:53 MET

USB 1.1 i 2.0 - jak rozponac? wrote:
> Witam,
> Moze pytanie jest banlane, ale nie potrafie znalezc na nie nigdzie odpowiedzi.
> W komputerze mam zarowno porty usb 1.1 i 2.0.
> W tej chwili nie wiem juz ktory jest ktory. Moglbym otworzyc obudowe,
> sprawdzic instrukcje plyty glownej i doszedlbym ktory port jest 1.1 a ktory
> 2.0.
> Ale jestem prawie pewien, ze moge zdiagnozowac to z poziomu windows?
> Pytanie tylko jak?
> Marcin

Windows nie wie nic o rozmieszczeniu złącz USB w Twoim komputerze. Jeśli
już włożysz jakieś urządzenie w jakiś port, to manager urządzeń pokaże
jaki to port. Jeśli to urządzenie ma tryb High-Speed, a port go nie ma -
Windows wyświetli komunikat.

Najłatwiej jednak zajrzeć do instrukcji. Dawno miałbyś problem z głowy,
leniuszku.