Re: Jaki zestaw do Corela

Autor: Konewka <ar2r81_at_op.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 00:45:34 MET

Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości
> Zacznij od porządnego monitora. LCD 19" to minimum
Monitory LCD sa nieporownywalnie gorsze od starych duzych CRT. Jezeli
bedziesz pracowla z duza dokladnoscia to bedziesz musial na LCD wydac sporo
kasiory (od 3.5 tys w gore:( ). Zastanow sie nad CRT.

PS: Zaraz pewnie posypie sie seria mieszajacych mnie z blotem wypowiedzi
innych uzytkownikow, ale nie sluchaj ich, ja dobrze sie znam na technologi w
jaki sposob tworzony jest obraz w LCD i uwierz ,ze nie tak dokladnie jak CRT
:)