[dlugie]zasilacz, hdd czy skrzaty jakies?

Autor: zxc <dup_at_a.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 22:18:36 MET

hej
mam kilka pytan...

komp:
asus a7n8x-x
athlon xp 2400+
3x256 ramu
hdd wdc wd800jb-00eta0
naped combo
naped cd
winfast tv2000xp expert
sieciowka realteka
floppy
zasilacz modecom atx 300 gtf

nic nie krecone

pytanie 1)
ostatnio smart pokazuje mi jakies dziwne rzeczy
seek error rate skacze co jakis czas z 200 na 100, a potem po jakims
czasie ze 100 na 200... i tak wkolko..
co to moze byc?... smart glupieje?... dysk pada?... zasilacz?
sprawdzilem napiecia miernikiem analogowym
na zakresie 25V napiecia 12v i 5v wydaja sie byc dobre...
podobnie z napieciem 5v na zakresia 5v
innych sensownych zakresow na moim mierniku nie da sie ustawic...

pytanie 2)
jak okaze sie ze zasilacz jednak daje rade to czy pociagnie jeszcze
jeden dysk i kostke 512 ramu zamiast 256 (mam tylko 3 sloty.. jedna
kostka 256 jest kumpla i trzeba wkoncu oddac ;))

pytanie 3)
jesli zasilacz jest do bani to jaki polecacie do tego kompa
(zeby udzwignol ten dodatkowy dysk i ram... i nie zrujnowal mojego
skromnego budzetu)

pytanie 4)
jaki dysk? :)
200 giga na pata
sentyment mam do wd... ale cos czytam grupe i zachwalacie to
seagatea'... to samsung'a...
najwazniejsze zeby sie nie grzal i mial "opinie" wytrzymalego

pozdrowka