Re: LG DVDRRW GSA-4166B a Nero 7

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 21:55:43 MET

Dnia Wed, 28 Dec 2005 21:48:36 +0100, zNS napisał(a):

> W sumie na 6 nagranych, dwie poprawnie - reszta w koszu.

Człowiek się uczy na błędach... Ja kiedyś kupiłem 10 szt. MediaStore.
Połowa nagrało się źle (nie można było odczytać niektórych plików),
żadna nie przeczytała się na moim DVD Toshiby (wybredna co do płytek,
ale chyba jeszcze nie spotkałem żadnej płytki DVD - oprócz tych
MediaStore - której ten czytnik nie zobaczył). Obecnie żadna z tych
płytek nie jest w moim archiwum - nawet te "w miarę" nagrane wyrzuciłem.

> Jutro kupie jakies inne z tych co poleciles i zobaczymy. Dzieki.

Nie ma za co :-) Swoją drogą lepiej chyba kupić Verbatimy - TDK kupuje
płytki od różnych producentów, np. całkiem niezłe Moser Baer India i
zupełnie przeciętne CMC MAG.

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB166 +1,5 GB PC3200  |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP LJ 5  |