Re: ASUS K8V-X SE problem z SATA

Autor: Jardo <jdziubWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 21:29:10 MET

> Jaki cudowny przykład na to, że wystarczyłoby zajrzeć do archiwum. ;D

Myślisz że nie patrzyłem do archiwum? (zresztą i tak rozwiązanie było w
googlach) W tym konkretnym wypadku dość cieżko było zadać sensowne pytanie Panu
Google - czasem wystarczy drobne nakierowanie kogoś kto przerabiał podobny
problem. Czasem jest tak że na 10 problemów, w 9 bezproblemowo odpowiedź się na
Googlach znajdzie, ale ten 1 problem potrzeba dodatkowego wsparcia czynnika
ludzkiego.
Mając też świadomość że powyższy problem w przypdku tej konkretnej płyty nie był
zbytnio poruszany, odpisałem sam sobie posta z rozwiązaniem, aby archiwum dla
innych bylo pełniejsze.

Pozdrawiam :D
Jardo