Re: Złączka w USB na śledziu

Autor: PrzemS <przemekw_w_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 20:32:41 MET

> Nie napisałeś jakie MoBo.
> Tu masz opis standardowych USB:
> http://pinouts.ru/data/USB_pinout.shtml
> oznaczenie pinów MoBo powinieneś mieć w manualu.

Jakie MoBo... hmm... a co to.?. :(
Fakt - teraz to widzę - dosyć ogólnie wyłuszczyłem sprawę...
Jeszcze raz: dodatkowe 2x port USB na śledziu podłączane bezpośrednio do płyty
głównej.
Złączka przy nim jest 4 pin na płycie mam 5 pin.
Problem dodatkowy - brak opisu pniów na płycie i brak manuala do płyty...
Wiem, że są USB zawierające obie złączki, chciałbym taką przeróbkę zrobić na
swoim.
Tyle. Mam nadzieję, że to wszystko, co mogłem nt. problemu.

Pozdrawiam
Przemek