Re: Streamer ..

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 12:45:24 MET

W dniu Wed, 28 Dec 2005 12:25:39 +0100, osoba określana zwykle jako
Gagot pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Hmm ... czyli w zasadzie jak na razie streamerom mówimy tak :) ... choć
>co do zmieniarek i biblotek taśmowych to słyszałęm że koszty takich
>rozwiązań są raczje duże ... a zmieniarka płyt dvd to pewnie nie jest
>coś czego skonstruowanie nastarczało by dużo problemów .. pewnie to
>kwestia by znalazł się ktoś kto by zainwestował kasę w rozwój tego typu
>rozwiązań ... ale skoro istnieją rozwiązania sprawdzone więc pewnie nie
>prędko się ktoś taki znajdzie ... (może jak się doczekamy płytek o
>pojemności 50Gb i sensownej cenie za sztukę to systuacja się zmieni)

Poza tym jeszcze jedna kwestia - tak sobie patrzę w logi z nocy i widzę,
że backup na tasiemkę miałem z prędkością 11MB/s. A byłoby szybciej
gdyby nie to, że po setce leci. Jakoś nie wyobrażam sobie tego na DVD-R
(czy tam +, czy -).

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Microsoft  Office 2000: Możesz sobie założyć
\  Kruk@epsilon.eu.org   / drugie konto