Re: minolta 1300w

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 00:53:38 MET

Robi napisał(a):
> Witam!
> Czy ktoś użytkuje w biurze lub firmie minolte 1300w? Chodzi mi o bezawaryjność
> przy obciążalności 2 - 3 tys stron miesięcznie.
niemam porownania do 1300W, ale 1250W/1250E mam w uzytkowaniu do pewnego
czasu. Zasadniczo niewiele te drukarki sie roznia budowa, wiec powinno
byc podobnie. Zywotnosc niezla pod warunkiem ze sie uwaza. Jedna szt mi
kobiety w biurze zalatwily - zaladowaly na raz pol ryzy papieru,
sklejonego brzegami. Rownie dobrze plyte chodnikowa mogly wsadzic,
polamane przekladnie, nawet obudowa zewnetrzna pekla.
Walek drukujacy zyje okolo 35-40tys stron i trzeba wymienic (dobra
podroba ~80zl), toner mozna sypac bez ograniczen praktycznie (w 1250, w
1300 trzeba jeszcze wsadzic "czipa"), u mnie orginalna kaseta jest juz
napelniana chyba z 10 raz (po 5-6 tys stron na jednym napelnieniu za 40zl)
Minusem 1250W jest przezroczysta poleczka na papier - odpada. Podlozenie
zapalek w newralgicznych punktach (ale odrazu od nowosci!) podowuje ze
zaczepy sie nie wyginaja i nie wypada. Jesli 1300W ma tak samo podajnik
na kartki zaczepiony to nieporozumienie. 1250E juz miala ladne pudelko,
cos jak HP, i tutaj juz problemu niema.