Re: Streamer ..

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 23:16:46 MET

"Filip Ozimek" dosd4q$cgo$1@inews.gazeta.pl

__________^^^^^^^^^______Lucida_Console___
> Zdrowy rozsądek i doświadczenie. Czasami cena: 10x DVD-RW 4,7GB to 60-80 zł.

Powiedzmy 50. Przynajmniej ja kupiłem po 5 złotych za sztukę przed rokiem. :)
TDK DVD-RW i TDK DVD+RW. :)

> A Maxell LTO Ultrium 100 GB to jakoś 89 zł i do tego w jednym
> kawałku a nie w 10 jak w wypadku płyt.

No własnie -- pojemność. :)

> Do tego dochodzi coś takiego jak autoloadery i biblioteki taśmowe na kilka TB.

> Jesteś tego pewny?

Chyba tak. :)

> Ile ma najstarsza płyta DVD? A najstarsza taśma? DVD
> to rozwiązania amatorskie, do użytku w domu i małym biurze.

W backupie jest istotna możliwość łatwego odtworzenia tego, co zostało zapisane.
Czy jest to amatorszczyzna, :) czy profesjonalizm -- nie ma znaczenia. :)
Ważny jest efekt. Amator świadomy tego, co robi -- lepiej to zrobi niż
nieświadomy profesjonalista. :) A że na płytę nie wchodzi zbyt wiele -- cóż,
taka jest jej uroda. Niektóre taśmy też są ,,krótkie''. :)

Zrozumiałą jest chyba rzeczą, że nie backupuje się na co dzień dysków po 400 GB
na płytach DVD, dysków po 40 GB na płytach CD ani dysków 400 MB na dyskietkach. :)

I jeszcze jedno: Czasami mamy dysk 400 GB, ale do codziennego backupu potrzebujemy
zaledwie 1 czy kilku GB. :) (bo reszta się nie zmienia i jest starannie zbackupowana)
No i wówczas, dla tych kilku GB chyba nie warto kupować tasiemkowatych urządzeń, :)
jeśli mamy pod ręką nagrywarkę. :) (moim zdaniem)

Ale chyba warto te moje rozważania przerwać, jako że autor wątku prosił:

   "Gagot" dornbc$o1e$1@atlantis.news.tpi.pl

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'