Re: Streamer ..

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 22:55:01 MET

" gina.gina" dosbjk$5tt$1@inews.gazeta.pl

> A kto trzyma dane także na tasmie(archiwum) tylko w 1 egzemplarzu, samobójca ?

> Pewnośc taśmy jest taka że - jak demonstrowałem niedowiarkom,
> po wycięciu 15cm taśmy i sklejeniu reszty, archiwum odtwarza
> się bez problemu !

Nie wiem kto. :) Ale na pewno są tacy, którzy backupują (; tylko w jedna stronę. ;)
Sam pamiętam kogoś, kto raz w tygodniu tak czynił, ale gdy przyszedł
(długo oczekiwany?) pad -- z tasiemki nic nie udało się odczytać. :)

Ja na swoim koncie nie mam zbyt wiele utraconych mimowolnie danych. :)
I raczej nie posiadam takich kopii, których nie daje się odczytać. :)
Miałem kłopoty z nagrywarką DVD, ale już jest lepiej. :) Po kilku
miesiącach zapis stawał się pousterkowany. Czy była to wina płyt,
czy nagrywarki -- nie wiem, ale teraz to nie występuje, a od czasu
(niedawno właśnie) do czasu sprawdzam to, co nagrałem i nie notuję
problemów. :) A nagrywam tylko na płytach TDK DVD-R x8 (jedna złotowka
i kilkanaście groszy za jedną sztukę/płytę w detalu) z szybkością
ustawioną DVDx6, co daje na końcu około DVDx6.2 i średnią DVDx5.3
i nie powoduje jakichkolwiek problemów w trakcie nagrywania.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'