Zintegrowane audio AC'97... na co zamienić ?

Autor: N. <nina_l_at_BLOKADApoczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 22:34:29 MET

Witam
Chciałem zasięgnąć porady.
Otóż mam kompa z płytą MSI 6330, kóra posiada zintegrowany kodek dźwięku
AC'97. Niestety kilka dni temu zamilkł jeden kanał na LineOut (nic się nie
odlutowało, różne sterowniki nic nie zmieniają. Reinstal oraz różne
konfiguracje sprzętowe też nic nie dały. Padło i już:( )
Głośniki jakie posiadam to Creative Inspire P380 2.1
Dlatego zwracam się z pytaniem. Jaką kartę dźwiękową byście polecali?
Zalezy mi na dobrej jakości dźwięku. Nie mówię tu o cudach 7.1 itp.
Wystarczy mi czysty dźwięk standartu 2.1
Czy wystarczy mi Sound Blaster 128?
Co możecie polecić za cenę powiedzmy do 35 pln?
Obiło mi się o uszy, że poza SoundBlaster'em dobrze spisują się karty
ForteMedia lub starsze Yamahy.
Lubię posłuchać dobrej muzyki (od rocka po klasyczną :) ), czasem bawię się
w bardzo prostą i amatorską obróbkę dźwięku, mam podłączony tuner radiowy.
Z góry dzięki za odpowiedź.

Użytkownik N.