Problem z RAMem

Autor: <hogahhmlistWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 22:24:53 MET

witam.

mam wlozona 128mb kosc pamieci ddr. problem jest tego typu, ze pod systemem
win98 pokazuje mi, ze mam wlozone 96mb. zainstalowalem rozne programy
diagnostyczne (typu everest etc.) - one pokazuja ze mam wlozona kosc 128mb ale
fizyczna pamiec dostepna wynosi 96. testowalem pamiec pod katem uszkodzenia
(memtestem etc.) - nie wykryly zadnych uszkodzen. przelozylem kosc z jednego
slotu do drugiego - bez zmian. przeskanowalem system, dysk antywirem symanteca -
nic nie wykryl.

co jest grane?

pozdrawiam.