Re: wentylator do Celerona

Autor: Dape <dape_at_vp.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 21:24:08 MET

Skylla napisał(a):

> Tylko po co podkręcać 2,8 na 3?
> Zysk wydajności minimalny a potencjalne kłopoty i wydatki na wentyl
> chocby...
> S.

Oj wbrew pozorom te 280 MHz daje dosc wymierny "widoczny" rezultat. Gry,
ktore wczesniej mi podskakiwaly np. przy max detalach teraz chodza
plynnie. Przy otwartej obudowie mam taka sama temp jak przy zamkniejtej
bez podkrecania. Wiec chcialbym poporstu dolozyc lepszy wentyl i zamknac
bude. NIestety jak kupoiwalem proca nie mialem tych dodatkowych 100 zl
zeby dolozyc do lepszego i teraz musze robic to na okretke.

--
Celeron 2.8@3.08 | 2 GB RAM cl 2.5 DC | ASUS P5-RD1
SEAGETE BARRACUDA 120 GB | SAPHIRE RADEON X800GTO