Re: Czy mój Flatron jest już do wymiany ?

Autor: Tomek <tomek_35__at_wp.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 18:38:29 MET

Użytkownik "Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:dor9tn$mmv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wiesz też mam kartę Asusa i "jej_stery" ale pewnego pieknego dnia stery
> powiedziały dość i wywalały mi ekran z odświeżaniem innym niz 85, a
> monitor do 120 wytrzymuje. Wszystko się czasem pasuje, nawet _matrox_ i
> nawet _oprogramowanie_.

No tu raczej stery ok, ale w końcu RAMDAC nawew w Matroxie jest analogowy
(tym bardziej że uznali że nie potrzebuje on wentyla i trzyma na radiatorze
stale koło 75 stopni...), podepnę starego TSENGA 6500 i zobaczę ( zanim
wydam 2000 na kolejny monitor).

> Sprawdź to dla prewności po prostu i tyle.

Ale jak się czyta białe literki na ciemnym tle to jest ok, to może jeszcze
popracuję.. Od biedy do czasu jak kupię nowy to przy 800x600 i 85 Hz obraz
jest jak żyleta, czyli taki jaki powinien być w tym monitorze.

Tk