GeForce FX 5200 + Tv-Out = problem :(

Autor: MarcO <markus20_at_epf.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 14:42:20 MET

Witam !

Korzystam ze wpomnianej karty graficznej pod XP.
Po podpięciu karty do telewizora system wykrył trzy monitory domyślne(!)
Myślę sobie... co jest?!
Nie jest to niestety moje jedyne zmartwienie... obraz na TV wyświetlany jest
w rozdzielczości monitora (1024x768) co objawia się praktycznie całkowitym
brakiem czytelności tekstu na ekranie telewizora. Dodatkowo na dole i u góry
ekranu występują czarne pasy. Menu karty wprawdzie umożliwia 'kadrowanie'
obrazu na ekranie telewizora, jednak nie umożliwia jego rozciągnięcia w
pionie (ani też zwężenia w poziomie.)
Zależy mi zatem na zejściu do niższej rozdzielczości (dla TV rzecz jasna.)
Mogę to zrobić ale:
a) poprzez zmienę rozdz. monitora (co mija się z celem)
b) poprzez nView z opcją panoramowania co objawia się na telewizorze
wyświetlaniem TYLKO fragmentu pulpitu.

Uprzejmie proszę o konkretne (p)odpowiedzi.

Pozdrawiam,
MarcO.