Re: ATI Radeon 9600 - jaki producent?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 12:34:45 MET

Gargamel napisał(a):
> Taaa, dla jakiegoś nałogowego gracza (niektórzy mają znacznie więcej latek
> niż ty, i nie mają nałogów).

Och, OMG, szacunek dla autorytetu. Rozgryzłeś mnie, jestem pryszczatym
nałogowym graczem, właściwie to ja nigdy z domu nie wychodzę ;) Tam za
oknem są bakterie i wirusy, fuj ;) Kocham moją kartę graficzną, trzymam
w portfelu jej zdjęcie ;)

Jesteś mi winny czyszczenie monitora ;)

> Chyba, że zależy komuś też na jakości obrazu.
> Wtedy polecam Sapphire, dorównują w tym względzie starym, ogólnie znanym
> markom.

Mam kontakt z dużą ilością sprzętu i wiem co mówię. Nałogowym graczem
zdecydowanie nie jestem, co z resztą widać po sprzęcie w sigu (choć
owszem, od czasu do czasu włączę jakąś grę ;)).
W związku z tym na czym zarabiam - jakość obrazu jest dla mnie ważna,
choć w granicach rozsądku.

Poza tym karty Nvidii są znacznie gorsze pod względem jakości
wyświetlanego obrazu - i co? Zobacz ile osób z nich korzysta. Co
ciekawego o tych ludziach powiesz? Chętnie poczytam, masz talent do
poprawiania humoru swoimi teoriami ;)

BTW - Gigabyte to wg ciebie nie jest dobry producent?

> I jej radeony od zawsze pozostawały w tyle za konkurencją pod względem
> jakości 2D (no chyba, że ostatnio coś się zmieniło w tym względzie).

Tzn o jakim konkretnie modelu mówisz? Który to niby tak odstawał od
konkurencji?

> Dla graczy ponoć jeszcze lepsze są DNA :P. Normalnym użytkownikom wystarczą
> zwykłe catalysty.

Normalnym użytkownikom, czyli komu? Tym, co im nie przeszkadzają
nadpisane skróty klawiszowe itd? A może tym co lubią mieć odświeżanie
60Hz w 3D? Sterowniki Omega są IMHO o wiele lepsze od "gołych" ATI,
m.in. przez poprawione bug'i, lepszą funkcjonalność. Nieco wyższa
wydajność (minimalne sprawy) i opcje związane z przetaktowaniem to tylko
dodatkowy bonus. A, że nic to nie kosztuje to dlaczego ich nie brać? Nie
robią w systemie takiego śmietnika jak to co można pobrać z ati.com,
pracują szybko i bezproblemowo. _To_ są wg mnie argumenty przemawiające
za tym, że Omega są dobrym wyborem dla każdego, nawet dla sfrustrowanego
posiadacza Sapphire z pianą w ustach, który się uważa za normalnego ;)

Wiesz jaki jest twój problem? Mylisz użytkownika normalnego z
użytkownikiem niedoinformowanym ;)

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB | 360-202-DF ]