Re: [lekkie OT] co ma wiekszy wplyw na jakosc nagrania cd/dvd: softw. czy hardw. ?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 10:01:28 MET

> A jak Ci przeskakuje o kilka sekund do przodu co chwilę, robi "dziury" w
> nagraniu czy nawet w ogóle nie chce czytać ścieżek - to też nie słychać?
> :) Tutaj nie chodzi o jakość brzmienia tylko o to czy da się w ogóle
> komfortowo słuchać nagrania.

Zawsze nagrywam audio (robię to rzadko - fakt) z maksymalną prędkością
(na mojej nagrywarce to bodajże 48x) i nie ma problemów (żadnych
trzasków, przeskoków, problemów z odczytem).

> Kiepskie płytki + wysoka prędkość zapisu + czułe czytniki = niedobrze ;)

Stawiałbym, że największym problemem tutaj będą kiepskie płytki i ew.
czułe czytniki, wysoka prędkość nagrywania raczej nie gra aż takiej roli.