Re: [na luzie] Podgrzewacz USB do kawy

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 00:18:38 MET

Mariusz wrote:
> Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z urządzeniem w rodzaju USB Podgrzewacz do
> kawy/hernaty?
> Jako, że spędzam dużo czasu przy kompie a kawa jest nieodłącznym
> towarzyszem, a niestety szybko robi się zimna zastanawiam się nad zakupem
> tego urządzenia. Na allagero można spotkać różne, od 16 do 30 zł.
> Czy macie jakieś doświadczenia w użytkowaniu tych urządzeń? Czy spełniają
> swoją rolę, czy nie powodują "wypalenia portu" czy czegoś dziwnego w tym
> rodzaju? No i czy faktycznie są w stanie utrzymać te 50-60 stopni napoju?

Tak jak wspomnial Polar - nadaje sie raczej do cienszych naczyn,
aczkolwiek kubek ceramiczny u mnie daje rade. Powierzchnia tego
podgrzewacza naprawde robi sie niezle ciepla.
Z USB nie ma problemu - podlaczam to do notebooka, oprocz tego mam
jeszcze podpiety adapter do myszy i niczego dziwnego nie zauwazylem.

--