Re: jak najlepiej wykorzystać 1100zł, czyli co kupić :D

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 18:51:43 MET

Użytkownik "Rafał R" <niepodam@notrudno.pl> napisał w wiadomości
news:dooi5e$1jm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
> No i teraz mam problem z procem. Myślałem nad jakimś ADM64. No i teraz
> pytanie... socket 754 czy 939? Procesory na Socket 939 są droższe o jakieś
> 150 - 200zł, ale płyta do nich daje możliwość późniejszej modernicacji
> procesora (czytałem gdzieś na benchmark.pl, że AMD ma się wycofać z
> produkcji procesorów na 754).
>
> No i standardowe pytania... co można za ~1100zł kupić by najlepiej
> wykorzystać te środki?

Ja kieruję się zasadą - nie kupować na wyrost. Za rok okaże się, że
"przyszłościowy" socket 939 właśnie "wyszedł z mody".
Natomiast jestem pod wrażeniem systemu Qool&Quiet zastosowanym w Athlonie64.
Porażająca cisza!

Więc radzę:
Athlon64 3000+ socket 754 za 465 zł do tego płytę np. Gigabyte GA-K8NS za
235 zł
 no i ewentualnie cichy zasilacz z dużym śmigłem za 110 zł.
No i jeszcze zostanie na lody :))

Pozdrawiam
Feromon