problem z padem do gier

Autor: Piotr <PiotrDamecki_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 18:06:42 MET

Witam, mam takiż oto problem, kupiłem pada do gier i po włożeniu go do
gniazda usb system windows xp go nie rozpoznaje. W pracy mają windows 2000 i
od razu go łapie a u mnie w domu na xp nie, zresztą to nie powinno mieć
znaczenia bo na pudełku pisze że jest przystosowany do xp. Jak znaleźć
przyczynę, czy to może być "niekmpatybilność" usb- jak to sprawdzić? Dodam
że samo gniazdo usb jest sprawne i zainstalowane.

Proszę o podpowiedzi
Piotr