Re: Skazany na CD

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 17:42:07 MET

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XXXX.XX> napisał w wiadomości
news:dof99p$sn$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Panowie, zasada jest jedna. Stosuje sie tylko najlepsze plyty DVD.
> Robilem testy, pomiary. Tylko Verbatim byly godne zaufania i to
> nie z kazdej partii. Troche gorzej wypadaly TDK, a potem juz
> tylko przepasc.

Właśnie robię porządki w swoim archiwum płytek. Wszystko co nagrywałem
tak ze 4-5 lat temu na Verbatimach Datalife 40x i LG 24x przeczytało się
z maksymalną szybkością. To samo dotyczy dziwnych niebieskich płytek
XDISC basic (pamiętam tylko, że były bardzo tanie i chyba z
MediaMarktu). Większość Samsungów 12x przeczytało się do połowy, potem
było różnie. Natomiast wszystkie płytki zgłaszające się w Nero Speed
jako Prodisc - takie z gładkim błyszczącym wierzchem bez napisów,
przeznaczonym do oklejania - powędrowały do kosza. Miałem też płytki
CD-RW Platinum 4x - przeczytała się połowa. . . Dodam jeszcze tylko, że
mój stary napęd Ricoh MP-9120 w ogóle nie czytał 80% testowanych płytek,
choć uważam go za sprawny technicznie. Natomiast LG GSA-4120 poradził
sobie z nimi koncertowo.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/