Re: Radeon 9000 PRO

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 15:23:43 MET

> na tej Aukcji [ http://allegro.pl/show_item.php?item=78761376 ] gość
> wystawił Radeona 9000 PRO, czy tak karta jest dobra ?? i jak ona się ma do
> R 9550 ??

Radeon 9000Pro tzw. "krawiec" to okrojony Radeon 8500 więc tym samym
wolniejszy.Co do Radka 9550 to jest on wolniejszy w nowszych grach pod
9.0.Pod starszymi może być nawet troszkę szybszy.jednak radeonki 9550 128bit
szczególnie firmy GIGABYTE, są niezwykle podatne na podkręcanie.Ja swojego
podkręciłem swego czasu do 450x575 w nowszych grach sprawiało że byłszybszy
od 9000Pro ponad 2 krotnie.Jednak Radeon 9550 jest 2 krotnie droższy więc
9000Pro jak za 95zł to się nawet opłaca.

Tu masz zestawienie GPU kart graficznych

http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie.html
http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie_empiryczne.htm

a tu coś na temat Radeona 9550
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/wybieramy_karte_do_400zl/gigabyte_Radeon9550.html

tu o radeonie 9000
http://www.benchmark.pl/artykuly/przeglad_procesorow_2002/radeon_9000pro.html
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/ati_wonder_8500_7500/wonder9000-5.html

Dowiesz się wszystkiego co interesuje cię na temat tych kart.Miłej lektury.
pozdrawiam
Botanix