Klawiatura

Autor: Winnetou <winnetou_at_klub.chip.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 15:29:15 MET

Sory, wiem że jestem wybredny, ale nie mam już siły przekopywać
internetowych sklepów w poszukiwaniu klawiatury która spełniałaby
następujące wymagania:

1. Krótka - bez bloku klawiszy numerycznych
2. Posiadająca radiowy interfejs
3. Mająca klawisze o tzw. miękkim skoku (tak jak w laptopach)
4. Mająca podświetlane (nafosforyzowane) klawisze.

Gdyby jeszcze miała jakieś medialne wsparcie (wycisz/przycisz/podgłoś)
to by już było naprawdę super, ale w ostateczności może być bez tego.

Zna ktoś jakiś model, który spełniał by wszystkie 4 powyższe cechy ??.
jeśli tak to proszę o info, wystarczy sama nazwa.

--
Winnetou
winnetou [at] klub.chip.pl