Menedżer urządzeń a karta graficzna

Autor: Katz <katz999_at_aster.wytnij.liczby.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 11:17:57 MET

Witam!
Czy ktoś ma pojęcie dlaczego menedżer urządzeń (Win XP) pokazuje mi dwie
karty graficzne: "Radeon X800 GTO" i "Radeon X800 GTO Secondary", a kartę
mam oczywiście jedną? Pytam przez ciekawość, bo zasadniczo to nie mam na
razie żadnych problemów ze sprzętem. Przed guglem siedziałem co prawda
krótko, ale odpowiedzi na swoje pytanie nie znalazłem
Konfiguracja jest następująca:
Athlon 64 3200+, płyta - Gigabyte Ga-K8N Ultra9 (nie jest to żadne SLI),
grafika - Sapphire Radeon X800 GTO.
Bez żadnego podkręcania.

zdrowie
k.