Re: porada - notebook asus vs maxdata vs hp

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 10:49:33 MET

...//mexx\... wrote:
> W Twojej opinii.

A dotykales kiedys Maxdate? To nie zycze Ci tego :)

> Wlasnie chodzi mi o te wykonczenie, bo o ile parametry techniczne daja
> jakis obraz to raczej trudno obcowac z wieloma modelami notebookow po to
> aby je posprawdzac co ktory wart. Kupilbym wlasnie Acera ale to
> wykonczenie ...

Dlatego napisalem, ze najlepsze wykonczenie (przy okazji najgorszy
dizajn) ma HP. Jesli zamierzasz przenosic duzo notebooka to Acer
kiepski, ze wzgledu na ciagle zadrapania na obudowie (przerabialem juz 2
Acery i nigdy wiecej w zyciu), mam tez kumpla z Asusem - niby wszystko
ok, tylko zawiasy od ekranu wymiekaja.

--