Re: Monitor LCD (rozdzielczosc) i gry komputerowe

Autor: Adam Fenistil <fenistil_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 08:23:17 MET

Gupik <gupik22@NIECHCESPAMUinteria.pl> napisał(a):

> Tak to prawda że LCD dobrze pracują w natywnej rozdzielczości, [ dla 19
> to będzie 1280x1024 ] a ja się zapytam ile masz $$ do wydania i jaki
> monitor wybierasz ?? [ tylko nie bierz na TN ] :)

Na razie mam cel wymienić CRT na LCD i kieruję się tylko
gabarytami (zmieniam, a dokładniej: zmniejszam biurko) i
muszę kupć coś bardziej płaskiego od CRT.
Myślę, że do wydania będzie nie więcej niż 1.8 k zł
Nad modelem się jeszcze zastanawiam.
Może jakieś sugestie od zadowolonych juzerów ?
Pozdrawiam
Adaśko