Re: Pentium 3 500MHz i podkrecanie

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 22:07:10 MET

Marek napisał(a):

> Pracuje sobie ten sprzęt nawet, nawet nieźle ale oczywiście w nowszych grach
> trochę się tnie. Rozumiem trzeba wymienić kartę graficzną bo to już troszkę
> stare jest, ale mimo wszystko czy da się zrobić z tego 500MHz przynajmniej o
> 100 więcej???

Pewien nie jestem, więc proszę, żeby ktoś zorientowany w temacie lepiej
niż ja potwierdził lub zaprzeczył. ;)
Wydaje mi się, że te procesory miały zablokowany mnożnik, więc jedyna
możliwość podkręcenia to puszczenie wyższej magistrali - wszystko zależy
czy płyta obsługuje 133 MHz.
Mimo wszystko nie licz na to, żeby taki zabieg wiele zmienił - jeśli
chcesz uruchomić nowsze gry, to podstawą jest wymiana
MoBo+Procek+Pamięć+Grafika. Ja jestem przeciwnikiem overclockingu -
nigdy niczego nie podkręcałem i nie mam zamiaru ryzykować, nawet na tak
wiekowym sprzęcie. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/