Laptop na TV-klopot z regulacja kolorów

Autor: Bedzian <darekmoto3_at_aster.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 20:32:27 MET

Witaj, mam klopot ze współpracą laptopa i telewizora. W laptopie siedzi
karta ATI Radeon 9000, telewizor Sony, kilkuletni. Calość łączę na 100%
sprawnym kabelkiem S-Video <> S-Video. Grzebiąc w ustawieniach karty
kombinowałem już wszystko co tam można ustawić -zmieniałem rozdzielczości,
przelecialem każdy z mozliwych PAL-ów, na NTSC kończąc - nic nie pomaga.
Obraz na telewizorku jest czytelny i we własciwych proporcjach wyswietla sie
to co na laptopie, ale... nasycenie kolorami tak diabelsko czerwone ze nie
mozna niczym tego wyregulowac (zarowno w telewizorku jak i w laptopie). Nic
nie pomaga zmiana kontrastow, nasycen korekta RGB.
Czy możesz mi pomóc? Ręce mi opadają. Szukalem w sieci ratunku ale
odpowiedzi zazwyczaj dotyczyły braku kolorów w ogóle. U mnie kolorki są ale
jakoś nie mogę sobie poradzić z ich regulacją.

--
Bedzian