Epson C86, nieoryginalny tusz i blad "nieznany tusz"

Autor: sachtel <sachtel.NO.SPAM_at_go2.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 19:28:09 MET

Witam

Mam drukarke Epson C86 i skonczyl mi sie w niej oryginalny czarny tusz.
Kupilem tusz "nieoryginalny" i drukarka pisze w inforacjach o poziomie tuszu
"nieznany tusz".
Co mam zrobic - tylko nie radzcie, ze mam kupic oryginalny tusz.

z gory dzieki za pomoc

--
Pozdrawiam               I prefer charset "iso-8859-2"
sachtel[ape]go2.pl     and raw data [text/plain & rar]