Pytanie o Scythe Ninja

Autor: Piotrek <piotrk14WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 19:00:37 MET

Witam.

Chciałbym w swoim kompie wymienić chłodzenie procesora i dokupić wentylator
wyciągający z tyłu powietrze z obudowy. Teraz na procku Intela P4 3,0 GHz mam
orginalny intelowski wiatraczek. Według Everesta chodzi on na 1300-1600 RPM, w
stresie bez trudu dojdzie do 5000 RPM i zasuwa jak trzy suszarki Z tyłu
powietrze wyciąga z takim sobie skutkiem jedynie wentylator w zasilaczu. Mam
zamiar kupić sobie Ninję + wentylek na niego (prawdopodobnie Fander 120 mm) oraz
Fandera wyciągającego powietrze również 120 mm.

Moja obudowa to Qoltec SilverSQR + 355W (wymiary 495x190x445):
http://www.qoltec.pl/i/SilverSqr1.jpg, płyta główna - Intel D915PBLL:
http://images.tigerdirect.com/itemDetails/I/I69/I69-2101/I69-2101-callout.jpg

Kupując radiator nie chciałbym mieć problemów z montażem. Patrząc na zdjęcia i
mój sprzęt w obudowie mam wątpliwości czy Ninja z wentylem nie będzie zawadzała
o chipset. Już teraz boxowy wentylator prawie się opiera na nim.

Może ktoś miał w rękach ten sprzęt i może mi doradzić czy śmiało mogę zamawiać
Ninję na tę płytę główną? Bo do obudowy radiator powinien wejść :) Na szerokość
według linijki zostaje 3 - 3,5 cm miejsca wolnego.

Z góry dzięki za pomoc.