Re: plyta 24 pin a zasilacz 20 pin

Autor: Aga <kkk_at_kkk.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 18:45:41 MET

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:vlda0n73du14.1v9vd8bdb37zy.dlg@40tude.net...

> tak, bez problemu

> takie przejściówki powodują tylko większy bajzel w obudowie. Korzyści
> brak.

no wlasnie jak zaczalem czytac o tym to juz rozne opienie slyszalem i
czytalem
generalnie kilka osob wypowiadalo sie ze po zalozeniu takiej koncowki
problemy , jakie mili wczesniej z restartami, ustapily
wytlumaczeniem tego moze byc taki:
przejsciowka sama w sobie niczego nie daje jak juz wiemy - rozdiela ona
jedynie
napiecie a nie doprowadza oddzielnych dwoch napiec. ale...
na obcojezycznych forum spotrkalem sie z teoria
ze pozostawione same sobie zlacza moga w pewnych okolicznosciach
zbierac ladunki i poprzez to doprowadzac do samoczynnych restartow.
nie wiem czy to jakas fikcja czy nie bo np. wielu producentow dodaje
specjalne zaslepki na te pinlub zakleja je jakas tasma.
na ile wiec ta teoria jest sluszna :)) nie wiemy ... chyba
pozdr Krzysztof