Re: Monitor LCD (rozdzielczosc) i gry komputerowe

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 18:12:27 MET

Użytkownik "Adam Fenistil" <fenistil@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:domiev$soi$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> zamierzam wymienić monitor CRT 17" na "jakiegoś" elcedeka 19"
> Zastanawiam się jedynie, czy na nowym monitorze jakość wyświetlania obrazu
> gier (np. Flight Simulator 2004) nie ulegnie pogorszeniu.
> Przeczytałem gdzieś, że LCD pracują dobrze jedynie w natywnej
> rozdzielczości.
>
> Czy ktos z forumowiczów ma doświadczenie w tym temacie ?
> Czy obraz FS 2004 będzie dobrej jakości ?
>

> Pozdrawiam
> A.F.

To po prostu wymień kartę grafiki na odpowiednio szybką, tak abyś mógł grać
w natywnej rozdzielczości. Będzie kosztowała zdecydwanie mniej od 19-ki LCD.
Albo używaj rozdzielczości dokładnie dwukrotnie mniejszej niż natywna
(640x512 - nietypowa ale wspiera ją wiele gier zarówno D3D jak i OGL), nie
będzie zniekształceń obrazu.